Inloggen

Klik hier om in te loggen.

Hulp op afstand

Klik hier om hulp op afstand te krijgen.

Status

Bekijk hier of er storingen bekend zijn.

De beller wordt sneller met NEXTcall

NEXTcall registreert inkomende en uitgaande telefoongesprekken op vaste en mobiele telefoons. Het systeem houdt de tijd bij, administreert deze en u kunt gesprekken, eventueel voorzien van aanvullende notities, direct toevoegen aan het juiste dossier. Dit levert u naast gemak ook veel tijds- en efficiëntiewinst op.

NEXTcall is een samenwerking tussen NEXTlegal en onze Lexxyn groep partner Helder Telefom ICT. Doel? Verder automatiseren wat geautomatiseerd kan worden.

Met de integratie van het telefoonsysteem in NEXTassyst of NEXTmatters kunt u klantvriendelijker, sneller en efficiënter werken. Hierdoor hoeft u minder zelf te doen en houdt u meer tijd over voor inhoudelijke werkzaamheden.

De voordelen van NEXTcall

  • Inkomende en uitgaande gesprekken automatisch administreren
  • Geadministreerde gesprekken gemakkelijk declareren
  • Via nummerherkenning zien wie er belt
  • NEXTmatters/NEXTassyst toont direct de juiste relatiekaart
  • Optie om gesprekken op te nemen

Hoe werkt NEXTcall

Wat vinden onze klanten van NEXTcall?

“Doordat we direct zien wie er belt, krijgt onze dienstverlening net wat extra ‘jus’. Bovendien wordt ieder telefoontje nu automatisch op het betreffende dossier geregistreerd. Dit voorkomt het lekken van tijd. Prachtig, hoe een kleine tool een dergelijk verschil kan maken. Deze toepassing is recht toe, recht aan. Het is een gecombineerde integratie tussen NEXTmatters en de Xelion telefooncentrale van Helder Telecom & ICT die - ondanks zijn eenvoud - een grote impact maakt."